En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się


Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

04.03.2017 17:16
O, grzybek moda dostał. Sporo się zmieniło. Chyba wrócę w przeciągu dwóch tygodni, no chyba, że złapię lenia, czy innego Alzheimer'a.

19.02.2017 11:18
Jasne, tylko w dziale: " Inne programy"

18.02.2017 23:05
Elo mam jedno pytanie, czy tutaj możn wstawiać animacje nie robione w pivocie? pytam bo postanowiłem pobawić się we flashu

14.02.2017 22:38
Grzybek PW

14.02.2017 18:20
Zapytałeś się, czy ktoś tworzy, odpowiedziałem, że ja czasami. Luzik

14.02.2017 15:30
Grzybek, wystarczyla by odp mogę zrobić lub nie. po co mi informacja kiedy robisz? ja zadalem pytanie czy ktoś jeszcze tworzy jesli tak to mam zleconko. info na PW ...

14.02.2017 01:13
Ja swoje robie wtedy, gdy konkretnej potrzebuje

13.02.2017 21:32
Bawi się ktoś jeszcze w tworzenie figur? Jak tak to PW do mnie tam mam zleconko na 1 sticka. ( prosty nie skomplikowany)

08.02.2017 17:38
lol,ale co to za życie...

08.02.2017 15:55
lol, ty żyjesz

Facebook
Aktualnie online
» Gości online: 3

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 4,258
» Najnowszy użytkownik: pazuran
Reklama
Dynamiczny bieg
Tutorial został utworzony przez eRRoR'a.

Efekt jaki chcemy uzyskać:

841-94752247-BIEG WIEKSZY.gif

Miniatura

Plik .piv



Pokażę i wyjaśnię każde 7 klatek:

1.Najlepiej rozpocząć bieg w takiej pozycji, ponieważ potem łatwo ją zakończyć.



2.Podnosimy główny joint (Żółty)o przynajmniej 1px, głowę stosujemy do zasady easingu, podnosimy lekko ręce i nogi.

841-14172355-7.gif

3.Podnosimy główny joint (Żółty)o przynajmniej 1px, kręgosłup odchyla sie do tyłu - za to głowa idzie do przodu.

841-59569592-7.gif

4.Podnosimy główny joint (Żółty)o przynajmniej 1px, Nogi stosujemy do zasady easingu (zwalniamy i rozpędzamy), ręce podnosimy do stanu gdy postać będzie ,,wisiała w powietrzu"

841-10753035-7.gif

5.Podnosimy główny joint (Żółty)o przynajmniej 1px, Ręce i nogi stosujemy do zasady easingu - zwalniamy do minimum.

841-78427925-7.gif

6.Obniżamy główny joint (Żółty)o przynajmniej 1px, następnie wszystko powoli opada z zasadami easingu, ale rękę z lewej strony ,,smoothujemy". Teraz natomiast głowa odchyla się do tyłu.

841-6921676-7.gif

7.Obniżamy główny joint (Żółty)o przynajmniej 1px, zakańczamy ruchy tym, by noga stała na podłodze, lewa ręka dalej opadała, a łokieć prawej ręki był przy brzuchu.

841-2418065-7.gif

Brawo! Nauczyłeś się Biegu w Pivocie!


Komentarze
#1 | BeryS dnia 29.10.2012 18:55:06
Swietne!Dzieki bardzo mi się podoba smile
#2 | eRRoR dnia 29.10.2012 19:31:21
Hahaha.. Widzę, że już znalazł się jeden hejter z negatywną opinią.
Szanuję ten wybór głosu, i uważam go jako komplement. Wink
@Up: Dziękuje oczywiście.
#3 | Achilles007x dnia 31.10.2012 16:59:18
ten hejter to jasmilesmile
ten bieg tak troche nierealistycznie wygląda.
Nie chcę cie urazić,ale tak mi się wydaje.
to moja ocenasmile
#4 | Szaman dnia 04.11.2012 14:12:09
W pivocie nie chodzi o realizm. Pivot jest po to, żeby pokazać swoją wyobraźnię.
#5 | MrStick dnia 25.11.2012 13:13:49
Fajny tut.Bardzo mi pomógł.good job
#6 | ozi348 dnia 14.04.2013 21:00:49
Nawet fajny ale osiągnąłem podobny efekt jako samouk kwasny
#7 | Szymon dnia 29.05.2014 22:29:27
A jeśli chcę to użyć w praktycznym biegu, ile pikseli powinno być odstępu pomiędzy ostatnim położeniem?
#8 | emilo2 dnia 15.08.2014 10:17:07
Wszystko było by ok (bo jest) ale nie wiem jak użyć tego w praktycznym biegu jezyk
#9 | cezarwstp dnia 25.11.2014 12:53:51
Super turtorial, bardzo się przydaje.
#10 | Woed dnia 26.08.2015 14:21:14
W pierwszym punkcie nie widać gdzie mają być ręce, nogi zresztą też.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 20% [3 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 53% [8 głosów]
Dobre Dobre 13% [2 głosów]
Średnie Średnie 7% [1 głos]
Słabe Słabe 7% [1 głos]