En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się


Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

19.12.2018 10:25
Jezu... jeszcze to żyje...

16.12.2018 11:12
Ludzie patrzą...

16.12.2018 11:12
Lidia mnie nie lubi sad

16.12.2018 09:38
Bo te animacje które dałeś potem wyglądały jakby jakiś koleś który nie wiedziałby czym jest easing, spacing itp. chciał zrobić jakąś animację. Po prostu animacje wyszły tak jak 90% tutoriali o pivot'cie na youtube.

15.12.2018 22:08
Nie a czm mialbym skopiowac?

15.12.2018 21:41
O hej Woaedadd, ten test z pilka to ty skopiowales skads? (Kurde nie moge polskich znakow wstawiac)

15.12.2018 18:47
Hej Woed

15.12.2018 09:33
Tak, ja też nie lubię tego całego Fratel.

15.12.2018 09:33
a co tam u czat bota?

15.12.2018 09:32
jak czytam swoje komentarze 2 lata temu to stwierdzam ze byłem debilem xd

Facebook
Aktualnie online
» Gości online: 5

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 4,178
» Najnowszy użytkownik: Flome
Reklama
Edit Joint - inny sposób na wspólną animację

Edit Joint

Witam was w tutorialu, który wyjaśni wam jak wykonać wspólną animację "Edit Joint" (nazwa może ulec zmianie).

Czym jest Edit Joint?

Jest to animacja wykonana niżej opisanym sposobem przez co najmniej dwóch animatorów. Sposób ten przeważnie sprawdza się w animacjach walki. Jeden animator może animować tylko i wyłącznie swojego stickmana.

Przykład:

Jak widzicie styl ruchów stickmanów zaskakująco się różni. Dlaczego? Jeden stickman został zaanimowany przez jednego animatora, a drugi przez drugiego.

Jak wykonać taką wspólną animację?

Potrzebne składniki:

  • Mąka
  • Kilku animatorów
  • Chęć do pracy
  • (najlepiej) Możliwość szybkiego skontaktowania się
  • Kostka masła

Przygotowanie:

(Załóżmy że nasi animatorzy robią animacje walki ukazaną wyżej).

  1. Jeden z animatorów ustawia scenę.
  2. Następnie robi on ustaloną ilość klatek (w tym przypadku 10), poruszając tylko i wyłącznie swoją postacią.
  3. Animacja teraz powinna być przesłana drugiemu uczestnikowi, który edytuje ruch swojego stickmana (w najnowszej wersji Pivota jest to ułatwione).
  4. Animacja jest w ten sposób dokańczana. Co jakiś czas można się zmieniać, kto animuje, a kto edytuje.

Mała porada:

Edytowaniem powinien zająć się animator z większym doświadczeniem, wtedy praca będzie szła w lepszym tempie.

Zakończenie

Dziękuję za przeczytanie tego jakże wciągającego poradnika! :D Życzę powodzenia przy wykonywaniu prac tym sposobem.

Autorzy tutoriala: PanGrzybek36 oraz Citrusi
Korekty: Foley

Komentarze
#1 | hajsik dnia 04.08.2015 05:26:16
Dobry pomysł
#2 | Katendrzej dnia 18.06.2017 10:53:36
Po co kostka masła i mąkapytajnikpytajnikpytajnik
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 71% [5 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 29% [2 głosów]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 0% [Brak oceny]
Słabe Słabe 0% [Brak oceny]