En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się


Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

04.03.2017 17:16
O, grzybek moda dostał. Sporo się zmieniło. Chyba wrócę w przeciągu dwóch tygodni, no chyba, że złapię lenia, czy innego Alzheimer'a.

19.02.2017 11:18
Jasne, tylko w dziale: " Inne programy"

18.02.2017 23:05
Elo mam jedno pytanie, czy tutaj możn wstawiać animacje nie robione w pivocie? pytam bo postanowiłem pobawić się we flashu

14.02.2017 22:38
Grzybek PW

14.02.2017 18:20
Zapytałeś się, czy ktoś tworzy, odpowiedziałem, że ja czasami. Luzik

14.02.2017 15:30
Grzybek, wystarczyla by odp mogę zrobić lub nie. po co mi informacja kiedy robisz? ja zadalem pytanie czy ktoś jeszcze tworzy jesli tak to mam zleconko. info na PW ...

14.02.2017 01:13
Ja swoje robie wtedy, gdy konkretnej potrzebuje

13.02.2017 21:32
Bawi się ktoś jeszcze w tworzenie figur? Jak tak to PW do mnie tam mam zleconko na 1 sticka. ( prosty nie skomplikowany)

08.02.2017 17:38
lol,ale co to za życie...

08.02.2017 15:55
lol, ty żyjesz

Facebook
Aktualnie online
» Gości online: 1

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 4,258
» Najnowszy użytkownik: pazuran
Reklama
Edit Joint - inny sposób na wspólną animację

Edit Joint

Witam was w tutorialu, który wyjaśni wam jak wykonać wspólną animację "Edit Joint" (nazwa może ulec zmianie).

Czym jest Edit Joint?

Jest to animacja wykonana niżej opisanym sposobem przez co najmniej dwóch animatorów. Sposób ten przeważnie sprawdza się w animacjach walki. Jeden animator może animować tylko i wyłącznie swojego stickmana.

Przykład:

Jak widzicie styl ruchów stickmanów zaskakująco się różni. Dlaczego? Jeden stickman został zaanimowany przez jednego animatora, a drugi przez drugiego.

Jak wykonać taką wspólną animację?

Potrzebne składniki:

  • Mąka
  • Kilku animatorów
  • Chęć do pracy
  • (najlepiej) Możliwość szybkiego skontaktowania się
  • Kostka masła

Przygotowanie:

(Załóżmy że nasi animatorzy robią animacje walki ukazaną wyżej).

  1. Jeden z animatorów ustawia scenę.
  2. Następnie robi on ustaloną ilość klatek (w tym przypadku 10), poruszając tylko i wyłącznie swoją postacią.
  3. Animacja teraz powinna być przesłana drugiemu uczestnikowi, który edytuje ruch swojego stickmana (w najnowszej wersji Pivota jest to ułatwione).
  4. Animacja jest w ten sposób dokańczana. Co jakiś czas można się zmieniać, kto animuje, a kto edytuje.

Mała porada:

Edytowaniem powinien zająć się animator z większym doświadczeniem, wtedy praca będzie szła w lepszym tempie.

Zakończenie

Dziękuję za przeczytanie tego jakże wciągającego poradnika! :D Życzę powodzenia przy wykonywaniu prac tym sposobem.

Autorzy tutoriala: PanGrzybek36 oraz Citrusi
Korekty: Foley

Komentarze
#1 | hajsik dnia 04.08.2015 05:26:16
Dobry pomysł
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 71% [5 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 29% [2 głosów]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 0% [Brak oceny]
Słabe Słabe 0% [Brak oceny]