En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się


Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

14.02.2018 14:25
Nie ma chyba

13.02.2018 01:44
Jest jakas nowa wersja pivota? co jest?

05.02.2018 16:21
I niestety, powiedział też, że prędko to nie nastąpi.

05.02.2018 16:19
Nie o taką przezroczystość chodzi. Pliki PNG można zapisywać np. częściowo przezroczyste. Niestety po importowaniu do Pivota,tracą one tą funkcję. W Pivot 5 ta funkcja ma być zachowana, będzie możliwość dodania sprite'a częściowo przezroczystego.

05.02.2018 14:31
Peter Bone'owi jakoś nigdy nie spieszyło się z wydawaniem nowych update'ów

05.02.2018 10:57
Wsparcie dla przezroczystości spritów było już w 3 beta. Co prawda 1-bitowe ale zawsze coś.

04.02.2018 20:17
Uwaga, uwaga! Peter Bone oświedczył, że podoba mu się pomysł dodania wsparcia dla transparencyjności
sprite'ów typu .png w Pivot 5!

28.01.2018 10:44
Właśnie zdałem sobie sprawę z tego, że 6 dni temu pivot obchodził swoje 15 urodziny.

15.01.2018 21:32
Ja tam się po prostu przebranżowiłem

15.01.2018 20:34
Albo teraz szybciej dojrzewają i nie mają nawet szansy!

Facebook
Aktualnie online
» Gości online: 1

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 4,145
» Najnowszy użytkownik: Hemoglobina
Reklama
Artykuły: Tutoriale
Edit Joint - inny sposób na wspólną animację
Sposób tworzenia animacji przez dwóch lub więcej animatorów opracowana przez użytkowników PanGrzybek36 i Citrusi. Przeznaczona jest głównie do animacji walk, w których biorą udział dwa stickmany.

Timing, spacing i pozy - wprowadzenie do animacji w Pivocie
Oto pierwsze, co początkujący powinien przeczytać!
Poradnik ten został napisany w dużej mierze z myślą o animatorach stawiających pierwsze kroki w animacji 2D, jednakże zawiera on też informacje przydatne dla nieco bardziej doświadczonych animatorów.



Ruchy klatka po klatce
Tutorial wyjaśnia na przykładach jak powinno wykonywać się animacje walki.

Słownik pojęć
Zbiór pojęć stosowanych na Pivot Tube dotyczących Pivota oraz ich wyjaśnienie.






Chód wg eRRoR'a
Tutorial podstawowego chodzenia zrobionego przez eRRoR'a.






Tworzenie szczegółowych oczu
Videotutorial o tworzeniu szczegółowych oczu z figur w Pivocie, które można w łatwy sposób animować. Przydatne zwłaszcza przy zbliżeniach na głowę stickmana.





Dynamiczny bieg
Tutorial przedstawia wykonanie i opis poszczególnych klatek dynamicznego biegu by eRRoR.






Strzelanie z broni krótkiej
Tłumaczenie tutoriala o strzelaniu z pistoletu. Zawiera podstawy do wykorzystania w praktyce, m.in światło, cień, ogień, odrzut, pętla.





Znaczniki BBCode na forum
Objaśnienie i sposób użycia ważnych znaczników (tagów) BBCode. Ich zastosowanie ułatwia i przyspiesza korzystanie z forum.






Montowanie filmów w WMM
Czyli jak zmontować film z plików gif, dodać muzykę i napisy w Windows Movie Maker.






Tutorial ciosu wg Ciechana
Sposób na realistyczne, płynne uderzenie z zastosowaniem easingu i hs.






Tutorial biegu wg Ciechana
Sposób na realistyczny, 7-klatkowy bieg.






Zastosowanie światła i cienia
Tutorial przedstawia łatwe sposoby na utworzenie efektownego światła i cienia.