En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje średnio-zaawansowanych
Animejszyn by xMooBx ;o
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

24-01-2014 03:37 PM Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

Pięknie. Dobrze dopracowane ruchy, wszystko wyeasingowane jak należy, skoczności usunięte.
Animuj z podłogą lub używaj invisible floor, bo ci stickman ucieka w pionie.
Z lotem jest coś nie tak, ale mam nadzieję, że to jest jeszcze do dokończenia.

Na prawdę dobra animacja na powrót, wydaje mi się, że to zasługuje na awans do średnich.
 
24-01-2014 04:03 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
@Szaman: Jesteś dla mnie wzorem :> Niemal wszystkie ruchy w biegu ściągnięte od ciebie :/ No niestety...

@Foley: Dzięki za te pozytywne komentarze. Postaram się robić podłogę.

A tak wgl. co znaczy invisible floor xD
 
24-01-2014 04:10 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

To nic złego, że się wzorujesz. Nawet lepiej, że starasz się uczyć od lepszych, niekoniecznie ode mnie, ale nawet od innych animatorów. Dzięki temu szybciej możesz się nauczyć. Sam tak robiłem, wzorowałem się na lepszych animacjach, aż w końcu doszedłem do takiego poziomu, że sam zacząłem wymyślać ruchy, itd.

Co to invisible floor? Jest to kreska, w której masz joint przy joincie. Sprawia to wrażenie kreski, a kolor tej podłogi ustalasz na kolor tła (i na najdalszą warstwę), a więc jej nie widać. Możesz też zrobić tak, że robisz zwykłą kreskę jako podłogę, a po skończeniu animacji zmieniasz jej przeźroczystość na 0.
 
24-01-2014 04:12 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

xMooBx napisał/a:
A tak wgl. co znaczy invisible floor xD

Znaczy to tyle co podłoga, przy czym niewidzialna.
Jeżeli z jakichś powodów nie chcesz mieć podłogi w animacji, robisz w edytorze figur kreskę, używasz jej normalnie jako podłogi, a potem ją z każdej klatki usuwasz. Dzięki temu wiesz gdzie jest poziom zerowy i możesz dokładnie ocenić, gdzie mają lądować stopy stickmanów.
 
24-01-2014 04:38 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Ostatnia animacja zasługuje na rangę średnio-zaawansowaną i z tej racji też przydzielam Tobie 7% za spełniony punkty 2.1 oraz 2.8. Gratuluję awansu i oby to skłoniło Ciebie to jeszcze cięższej pracy nad animacjami. Powodzenia!

Przenoszę do średnio-zaawansowanych i w ramach awansu zostają Tobie zdjęte dwa ostrzeżenia.


Mam nadzieję, że kolejne animacje będą coraz lepsze. I pamiętaj: baw się animowaniem!
 
24-01-2014 05:01 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
Jaram się.... uuuuu *u*
 
25-01-2014 11:50 AM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
Miało być takie fajne... ale patrzcie co wyszło >.< Nawet nie chcę mi się tego dokańczać, gunwo zly
pivottube.boo.pl/upload_files/2841-97846123-tuytuy.gif
 
25-01-2014 12:32 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

Skoczności już tam niewiele zostało. Sztywność jest problemem.
Widać wyraźny błąd stop&go, co też nie pomaga.

Dwie porady ode mnie.
Jak już stopa ląduje w jednym punkcie, to nie przesuwaj jej w inne miejsce tylko po to, żeby kilka klatek później wróciła do owego miejsca lądowania. IMO za dużo manipulacji tam jest, co też sprzyja powstawaniu kolejnych skoczności.
Prowadź ruchy jeszcze głębiej i dynamicznie przechodź z jednego ruchu w drugi.
 
25-01-2014 12:49 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Jakiś dziwny framerate. Lądowanie ogólnie całkiem ładne, tylko nieco powolne. Jak Wodzu napisał, postaraj się nadać trochę więcej dynamiki stickowi. Pamiętaj, uczysz się na błędach. Im więcej zrobisz animacji, tym będziesz miał większą wiedzę i doświadczenie.
 
02-02-2014 01:11 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
To miała być lepsza wersja tej poprzedniej animcji. Jakoś tak nie mam natchnienia żeby to dokończyć lol
pivottube.boo.pl/upload_files/2841-29495591-hyhyhyhyhyhyhyh.gif
 
02-02-2014 01:16 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

CamperHunter

Użytkownik

Awatar
15%

Postów: 195
Postów na dzień: 0.10
Data rejestracji: 09.11.13
Wiek: 17

Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników

Poziom ostrzeżeń 0
Easing jest, nie jest wybitnie sztywne. Brak skoczności wdg mnie. Możesz dokończyć tak żeby sobie poszedł :D Akurat tak jakoś się szykuje do chodzenia :D
 
02-02-2014 04:00 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

Ładnie, czysto, bez skoczności. Spróbuj jakieś ciekawsze ruchy albo interakcje z przedmiotami.
 
03-02-2014 08:06 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Eee, Panie! Bardzo ładnie. Stawiaj stopy delikatnie szerzej. Oczywiście w zależności co ma się dziać dalej. Jeśli bieg to dalej od siebie, a jeśli chód to mogą być stosunkowo blisko siebie. Animacja jak najbardziej na średniaka. Postaraj się też animować trochę bardziej głowę.

Przydzielam 4% za spełniony punkt 2.6.
 
03-02-2014 09:19 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
Czy Wy tego nie widzicie!? Ten jeden piksel w prawej nodze... Psuje urok animacji jezyk
 
03-02-2014 09:56 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Widzimy, tylko to taka delikatna niedoróbka. Animuj stopami stickami ze stopami to takich błędów nie będzie. A jak się Tobie nie podoba to popraw! smile
Też tak mi się zdarza, że zauważam właśnie tego typu niedoróbki jak już animacja jest wstawiona na PT.
 
03-02-2014 10:12 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o | Edytowane przez Szaman 04-02-2014 04:56 PM

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

xMooBx napisał/a:
Czy Wy tego nie widzicie!? Ten jeden piksel w prawej nodze... Psuje urok animacji jezyk

Nom, moje niedopatrzenie. Chyba go cofniemy do poczów, co nie Szaman?

Ok, tylko daj mi chwilkę. //Sz.
 
03-02-2014 10:33 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
@up: Ocena spadła do low/pocz xD

Szaman napisał/a:
Animuj stopami stickami ze stopami

Nie rozumiem wypowiedzi xD Mniejsza o to.

Zauważyłem że lepiej animuje mi się stickami bez stóp. Hmmm, nie wiem, jak kto lubi.

Ps. Używałem invisible floor przez 5 czy 6 klatek , a potem o tym zapomniałem... i może dlatego tego nie dopatrzyłem ','
 
04-02-2014 04:57 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Trololo, co ja napisałem. Oczywiście wypowiedź miała brzmieć: "Animuj stickami ze stopami". Ale jak się Tobie lepiej animuje bez stóp to animuj tak jak Ty chcesz smile
 
04-02-2014 10:12 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o | Edytowane przez rockluki 04-02-2014 10:13 PM

rockluki

Użytkownik

Awatar
16%

Postów: 158
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 10.08.13
Miejscowość: Cieplewo
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Animacja jest płynna i miła dla oka . Nie ma w niej żadnych błędów tp.
sztywności i skoczności . Widać że się starasz i to bardzo .
 
23-03-2014 02:38 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
Jedyne co podoba mi się w tej animacje to ręce ;__;
pivottube.boo.pl/upload_files/2841-33482732-nie.gif
 
23-03-2014 03:50 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Robisz troszkę za krótkie kroki i są one stop&go. Ręce wyszły ładnie, to prawda. Stopy się przesuwają - ustawiaj je zawsze w tej samej pozycji co były poprzednio. Zrób dłuższą animację to wtedy będziesz lepiej widział swoje błędy. Sam też tak czasem robię animacje, gdzie mam kilkanaście klatek i myślę sobie: "ale badziew zrobiłem", ale mimo wszystko robię dalej i okazuje się, że tak naprawdę animacja wyszła ładnie.
 
17-04-2014 05:33 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

Hej, jakimś cudem musiałem przeoczyć twoją animację.

Nieco sztywne, ale przyzwoite. Ruchu w kręgosłupie brakuje.
Gdzie się podział ten twój dynamiczny styl? Spróbuj powrócić i przypomnieć sobie jak animowałeś pełne energii sticki.

W Pivocie nie ma się co krępować.
 
19-10-2014 12:54 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
pivottube.pl/upload_files/2841-788592-ndsja.gif
 
19-10-2014 01:08 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

Co się dzieje z ramionami?
 
19-10-2014 01:18 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
Miały płynnie się kręcić ale nie wyszło. ;-;
 
19-10-2014 03:19 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Szaman

Moderator globalny

Awatar
60%

Postów: 2231
Postów na dzień: 0.76
Data rejestracji: 19.01.11
Miejscowość: Gdańsk
Wiek: 23

Wzorowe wypełnianie funkcji moderatora i znaczne zaangażowanie dla Pivot Tube.Rzeczowe komentowanie animacji i wsparcie dla innych użytkowników.Wzorowe wypełnianie funkcji członka Rank-Team.Wielokrotne wsparcie finansowe dla Pivot Tube

Fajne to to. Sam kiedyś robiłem takie animacje. Widać, że się kręcą, a Wodzowi chodziło o to, że są mocno nierealistyczne.
 
19-10-2014 03:31 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1466
Postów na dzień: 0.47
Data rejestracji: 07.06.10

Ciekawie by to wyglądało w dłuższej animacji, gdzie stick by konsekwentnie cały czas się tak poruszał.

Nie chodzi mi o to, że jak coś jest nierealistyczne to od razu złe. Chodzi o brak kontekstu i brak konsekwencji. Gdyby animacja była dłuższa, pomyślałbym "aha, ten stick po prostu tak ma" i niczego by mnie kwestionował, a tak, gdy widzę tylko mały urywek, nie wiem, co się dzieje.
 
24-10-2014 08:22 PM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.32
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Według mnie jest okej, tylko ten poślizg na końcu mi się nie podoba. Wydaje mi się, że gdyby druga ręka szybciej doleciała do ostatniej pozycji (podobnie jak ta pierwsza) to by było troszkę lepiej.
 
16-11-2014 10:25 AM RE: Animejszyn by xMooBx ;o

xMooBx

Użytkownik

Awatar
31%

Postów: 187
Postów na dzień: 0.08
Data rejestracji: 28.08.12
Miejscowość: Europa :)
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 3
pivottube.pl/upload_files/2841-6515670-ty.gif

 
16-11-2014 10:38 AM RE: Animejszyn by xMooBx ;o | Edytowane przez Vaoru 16-11-2014 10:40 AM

Vaoru

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 33
Postów na dzień: 0.02
Data rejestracji: 13.11.14

Poziom ostrzeżeń 0
Ja tam nie widzę większych wad (Bo nie umiem zbyt się ich doszukiwać xD) Ale radziłbym Ci animować z podłogą jakąś (Tak jak napisał Foley), bo na koniec jedna noga stickowi jakby się lekko zapada (przynajmniej ja mam takie wrażenie) a jak będziesz animował z podłogą, to wszystkie nierówności można zniwelować xd (A nawet jeżeli animujesz z invisible floor to nadal mam wrażenie, że ta noga jakoś tak dziwnie w dół idzie...)
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: