En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Pivot ogólnie ť Figury
NIEWAŻNE
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

19-02-2015 06:21 PM NIEWAŻNE | Edytowane przez KoczoPl_122 22-02-2015 12:15 AM

KoczoPl_122

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 10
Postów na dzień: 0.01
Data rejestracji: 19.02.15

Poziom ostrzeżeń 0
mój błąd patrzcie na te drugie Bronie WW2
sorki
 
19-02-2015 06:32 PM RE: NIEWAŻNE

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.28
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 17

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Figury nie wyglądają źle. Są dosyć solidnie zrobione, jednak tylko w połowie. Nie podoba mi się wygląd motorka. Jest mało szczegółowy, kilka jointów jest w opcji Dynamicznej i IMO gdy na scenie będzie kilka figur to będzie można się pomotać. Bardziej podoba mi się ciężarówka, więcej pracy w nią włożyłeś.
 
19-02-2015 06:44 PM RE: NIEWAŻNE | Edytowane przez KoczoPl_122 19-02-2015 06:47 PM

KoczoPl_122

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 10
Postów na dzień: 0.01
Data rejestracji: 19.02.15

Poziom ostrzeżeń 0
Wiem z Ciężarówki jest zadowolony. Sam się zgodzę, że motor jest słaby ale jak na pierwszy raz...
Także robiłem motor przy pomocy Google Images a do ciężarówki wyobraźni smile
 
19-02-2015 07:00 PM RE: NIEWAŻNE

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.28
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 17

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Wyobraźnia lepiej ci działa niż kopiowanie z google..

Tak z ciekawości spytam, ile animujesz/robisz figury w pivocie?
 
22-02-2015 12:07 AM RE: NIEWAŻNE

KoczoPl_122

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 10
Postów na dzień: 0.01
Data rejestracji: 19.02.15

Poziom ostrzeżeń 0
hmmm... interesuje się WW2 ( i ogólnie historią ) animuje rzadziej aczkolwiek co jakiś czas przeznaczam jeden dzień na animacje mojego projektu już dość długiego ( niedługo wstawie trailer :D ) ,,Gra w Przeszłość" ale wracając do tematu prawie codzieniie tworze kilka figur
W Etapach:
1. Tworzenie Płaszcza ( obudowy )
2. Szkielet [ co z czym ma się łączyć ( przesuwać Itp. ) ]
3. Wypełnianie
4. Ogólnie sprawdzam czy wszystko gra

65%, że uda mi się za pierwszym razem, jeżeli nie zaczynam znów z punktu nr. 2 lub staram się naprawić błąd
DOBRA FIGURA ZAJMUJE OD 1:30 DO 2:00 ( NAJCZĘŚCIEJ PRZEZ BŁĘDY W FIGURZE) CZASEM NAWET DŁUŻEJ
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: