En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje początkujacych
Chyba Tak mateuszmatijot
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

31-07-2016 12:51 AM Chyba Tak mateuszmatijot

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Klikujka

Front Kick. Poprostu Front kick. Prawie zrobiłem Loop Niechcący, ale widać po zmianie pozycji rąk początek i koniec. Początek Animacji polegającej na Przedstawieniu kilku różnych kopnięć. Wysyłam sam front kick, by dowiedzieć się czy według Lepszych ode mnie, "ujedzie w tłoku"

Dzięki za opinie już z góry :3
 
31-07-2016 01:08 AM RE: Chyba Tak mateuszmatijot

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.33
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Nie bój sie zmieniać pozycji rąk :D Nie muszą być one zawsze ułożone do obrony. Noge, którą stkman uderza imo powinieneś bardziej wyprostować. Coraz płynniejsze się twoje animacje robią. Co prawda powinieneś poprawić tą nogę. Skoczna dość. Za szybko ją zgiąłeś i później przez to wyszła skoczność. Fajnie że w stopie nie widać pixelka skocznośći. Ręce w sumie też skoczne i w połowie sztywne bo trzyma je w tej samej pozycji. Izingu troche więcej by sie przydało.

7/10 bo są postępy kolego
 
31-07-2016 01:36 AM RE: Chyba Tak mateuszmatijot

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Przynajmniej udało mi się pokazać że kopnięcie ma jakąś siłe, a nie delikatny wymach :D.
W każdym bądź razie, jutro (za ok. 10 godzin) zaczne pracować nad zrobieniem kolejnej części animacji, a następna moja odpowiedź w moim temacie będze tą właśnie częścią.
 
31-07-2016 04:23 PM RE: Chyba Tak mateuszmatijot | Edytowane przez mateuszmatijot 31-07-2016 04:45 PM

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Linku

Co prawda pierwsza część to ta sama co poprzednia, ale teraz do tego został dodany Round Kick (nie mylić z Roundhouse Kick).
Tym razem powstał loop.

Za każdym razem, po uzyskaniu oceny publiczności postaram się tą animacje poprawić i dodać kolejne kopnięcie (planuje ok. 5 różnych kopnięć), więc mam nadzieje że ostatnia wersja będzie najlepsza
 
26-06-2017 03:15 PM RE: Chyba Tak mateuszmatijot | Edytowane przez mateuszmatijot 26-06-2017 06:53 PM

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Opuściłem na troche Forum z okacji co rocznego roku szkolnego, ale Znów jestem.

Animacja na Powrót: Tutaj.

Frame-rate może być troche za duży, ale nie mogłem go odpowiednio dostosować. Miał być ok. 23 FPS, ale skończyło się na tym, że odpalany gif wyglądał tak jak miał wyglądać w 27.

(Edycja. Dodaje ile jest klatek. 108.)
 
26-06-2017 05:42 PM RE: Chyba Tak mateuszmatijot

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.33
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Ruch przed biegiem niesamowity. Podoba mi się ten flow. Co do biegu to średni, przez ręce prawdopodobnie, bo za bardzo się bujają. Ciosy miernie wyglądają, przez tempo. Ten moment dzieje się za szybko, przez co nie miałeś jak pokazać siły w uderzeniach. Jedyne co ratuje tą sekwencje to ostatnie uderzenie, właśnie głównie przez power. Końcówkę mogłeś bardziej doszlifować, bo stickman za szybko się zatrzymuje przed zniknięciem.

Mimo przerwy całkiem nieźle ci idzie :D
 
26-06-2017 06:04 PM RE: Chyba Tak mateuszmatijot | Edytowane przez mateuszmatijot 26-06-2017 06:07 PM

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Dzięki za uwagi. Przyjrzałem się tym elementom na które zwróciłeś mi uwagę, i doszedłem do następujących wniosków.

Po początkowym ruchu który dość szybko zrobiłem, przez jakieś 4 godziny męczyłem się z tym biegiem, i doszedłem do tego że lepiej już go nie zrobię. Na początku ręce dwu-trzy krotnie szybciej wykonywały wymachy i o wiele krócej zostawały w pozycjach końcowych.

Przy Kopnięciu dużo siły było stracone bo mimo tego że robiłem to kopnięcie po rozbiegu, wykorzystywałem przykład round-kick'a wykonywanego z miejsca. W efekcie, wszystko powyżej pasa było zbyt mało odgięte by przeciw działać sile kopnięcia. Stąd brak siły w kopnięciu z powyższego błędu.

Po feralnym kopnięciu już traciłem cierpliwość, przez co odrobinę za bardzo śpieszyłem się z animowaniem. Poza tym, myślałem że prosty ma nie przenosić ogromnych ilości 'Mocy' przy uderzeniu na rzecz prędkości.

Ostatnie uderzenie miało być typowym 'Over Head-em' napakowanym mocą. Jeżeli się przyjrzeć, widać że w tym uderzeniu jest tyle siły, że stick-man tylną nogę także przenosi o małą odległość do przodu.

Wracając do twojego spostrzeżenia o biegu, Bardzo możliwe że należało by jeszcze bardziej zmniejszyć prędkość wymachu ramion, ale przy samym etapie animacji, wydawało mi się, że było by to przesadne przy biegu z taką rozpiętością ruchu. Szczególnie przy tym, że praktycznie każdy następny krok potrzebuje jedną klatkę w której stick-man jest w powietrzu.

Zgadzam się z twoim stwierdzeniem że za mało czasu stania dałem mojemu stickowi zanim zaczął znikać. Zauważyłem to dopiero po twojej uwadze.

W każdym razie, Wdzięcznym jestem iż byłeś gotów dostarczyć mi tych jakże ważnych uwag dot. mojej animacji.
(Bez sarkazmu. Po prostu odczułem potrzebę użycia wykwintnego języka.)
 
05-07-2018 02:47 AM RE: Chyba Tak mateuszmatijot | Edytowane przez mateuszmatijot 05-07-2018 02:48 AM

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Miałem chwilkę po egzaminach zawodowych na animowanie, i ostatnio rysuje w Krita, więc ogarnąłem jak się w tym programie animuje i konwertuje w gif'y. Oto Rezultat szybkiej, byle jakiej animacji:

Klikajka Do Gif'a
 
05-07-2018 09:10 AM RE: Chyba Tak mateuszmatijot

Michau

Użytkownik

Awatar
41%

Postów: 221
Postów na dzień: 0.19
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 16

Poziom ostrzeżeń 0
Na rysowanych animacjach średnio się znam, więc co najwyżej powiem ci że ładna. Nie podoba mi się tylko to, że pod koniec ten stickman zamiast zmieniać się w kółko to po prostu się kurczy. To twoja pierwsza animacja poza pivotem? bo jeśli tak, to wyszła naprawdę dobrze smile
...
 
10-07-2018 03:42 AM RE: Chyba Tak mateuszmatijot

Spinosaurus-Fan

Użytkownik

Awatar
26%

Postów: 39
Postów na dzień: 0.09
Data rejestracji: 22.08.17
Wiek: 17

Poziom ostrzeżeń 0
To jest aktualnie całkiem niezłe! Fajne zapętlenie.
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: