|
26-09-2015 03:29 PM | Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 1466 Postów na dzień: 0.46 Data rejestracji: 07.06.10 |
Temat poświęcony animacjom nieskończonym lub w trakcie tworzenia.
|
10-10-2015 12:14 AM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 567 Postów na dzień: 0.31 Data rejestracji: 15.03.14 Miejscowość: Modlęcin Wiek: 16 |
![]() Wzoruję się trochu na animacjach TheBigWhiteGuna. Ruchy proste zrobiłem, ale przynajmniej animacja chaotyczna nie jest.(REAKCJE ZOMBIAKA POPRAWIĘ(kiedyś tam)) |
10-10-2015 02:00 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani | Edytowane przez Citrusi 10-10-2015 02:03 PM |
Postów: 162 Postów na dzień: 0.12 Data rejestracji: 07.07.15 Miejscowość: Orków Wiek: 16 ![]() |
jak na twój poziom moim zdaniem jest słabe. Animacja na max średniaka ;[ zbyt dużo sztywności |
10-10-2015 02:49 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 1466 Postów na dzień: 0.46 Data rejestracji: 07.06.10 |
Pozy dziwnie wyszły |
26-11-2015 06:08 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani | Edytowane przez Flame 26-11-2015 06:17 PM |
Postów: 284 Postów na dzień: 0.14 Data rejestracji: 11.10.13 ![]() |
http://sta.sh/022... próba pokazania wagi w animacji. |
26-11-2015 07:15 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani | Edytowane przez maximal881 26-11-2015 07:27 PM |
Postów: 175 Postów na dzień: 0.07 Data rejestracji: 23.03.12 Miejscowość: Z nawiedzonego domu : ) Wiek: 18 ![]() |
Nawet fajnie wyszło, ale kiedy stick się rusza do przodu przed machnięciem, to ta maczuga traci troche wagi. |
29-11-2015 03:04 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 284 Postów na dzień: 0.14 Data rejestracji: 11.10.13 ![]() |
http://sta.sh/0az... http://sta.sh/01i... http://sta.sh/0ag... |
31-12-2015 06:18 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 284 Postów na dzień: 0.14 Data rejestracji: 11.10.13 ![]() |
![]() Coś na wzór arcade-owej walki z bossem. |
07-01-2016 10:40 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani | Edytowane przez Flame 07-01-2016 10:40 PM |
Postów: 284 Postów na dzień: 0.14 Data rejestracji: 11.10.13 ![]() |
http://i.imgur.co...eJ74k.gifv jestem jedyną osobą postującą w tym temacie lol |
08-01-2016 02:16 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 222 Postów na dzień: 0.18 Data rejestracji: 19.09.15 Miejscowość: Sandomierz Wiek: 16 ![]() |
Tripul post, jak możesz ty okrutniku, co do animacji jest git, ale to slow motion wygląda jakby mi komp lagował.
... |
10-06-2018 08:50 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 10 Postów na dzień: 0.00 Data rejestracji: 31.12.12 ![]() |
Hej! Po 6 latach byłem w szoku, że coś takiego jak pivot.boo/pivottube, ma prawo jeszcze egzystować, no i byłem mile rozczarowany gdy Was znalazłem. Prawda jest taka, że aktywność nie powala, ale z drugiej strony nie ma się co i komu dziwić. Trochę nostalgicznie mi się zrobiło patrząc w monitor i postanowiłem zassać Pivota żeby sprawdzić, czy ja jeszcze coś w ogóle potrafię przyanimować. Zasady działania i wszystko inne co związane z pivotem do tej pory jest mi znane i szczerze mówiąc, coś tam sklepiłem, nieskromnie powiem, że spodziewałem się totalnej kupy. Animacja miała za zadanie sprawdzić podstawowe zachowania, zobaczyć jeszcze raz na własne oczy easing itd. Miło widzieć starych wyjadaczy i przywitać się z nowymi ![]() |
14-06-2018 07:19 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 1466 Postów na dzień: 0.46 Data rejestracji: 07.06.10 |
Miło, że wpadłeś |
16-06-2018 01:54 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 10 Postów na dzień: 0.00 Data rejestracji: 31.12.12 ![]() |
Dzięki, że żyjesz :..D Wiem, że offtop, ale chciałem się dowiedzieć czym spowodowana jak taka kosmiczna aktywność? Poprzenosili się gdzieś wszyscy? Zażegnali przygodę z animacją, a może już niektórzy grzeją stołki w profesjonalnych studiach? Mam też świadomość, że każdy ma na karku więcej wiosen inż wtedy... Praca, studia, chlanie w parku... To wszystko się przekłada na brak czasu, podejrzewam że to główne powody. |
17-06-2018 09:39 AM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 1466 Postów na dzień: 0.46 Data rejestracji: 07.06.10 |
Zawsze była rotacja - starsi tracą zainteresowanie, ale pojawiają się nowi. Różnica jest taka, że nowi przestali się pojawiać. |
26-08-2018 04:41 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 10 Postów na dzień: 0.00 Data rejestracji: 31.12.12 ![]() |
Od czasu do czasu, jak mam czas, coś tam tworzę. Poniżej coś, co prawdopodobnie będę kończył, poprawiał błędy, może nawet dodam efekty. ![]() |
08-09-2018 11:57 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 2231 Postów na dzień: 0.75 Data rejestracji: 19.01.11 Miejscowość: Gdańsk Wiek: 23 |
No siema, takie coś sobie nasmarowałem. Ogólnie wyszło dosyć pokracznie, ale nie animowałem już od dobrych paru lat ![]() |
09-09-2018 09:15 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 1466 Postów na dzień: 0.46 Data rejestracji: 07.06.10 |
Siemka |
15-09-2018 01:47 AM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 10 Postów na dzień: 0.00 Data rejestracji: 31.12.12 ![]() |
To co zacząłem rzuciłem w pizdu i pomyślałem, że wzniosę się na wyżyny moich aktualnych umiejętności zaczynając od zera. Poniżej efekt. Myślę, że fajnie wyszło i że wraca "forma"... Ale czasochłonne to to jest D: ![]() |
15-09-2018 02:46 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 2231 Postów na dzień: 0.75 Data rejestracji: 19.01.11 Miejscowość: Gdańsk Wiek: 23 |
Bardzo ładna animacja. Są niewielkie skoczności w stopach, które wynikają z tego, że przedostatni joint w nodze (ten który ustawia podudzie) ma taki kąt, który sprawia skrócenie stopy o jeden pixel. Jak temu zaradzić? Otóż trzeba przestawić o kawałeczek joint w kolanie, wtedy podudzie ma inny kąt, dzięki czemu mamy prawidłową długość stopy, czyli nie ma skoczności. Ukucnięcie niebieskiego stickmana, tuż przed tym jak wyskakuje z tym efektem, wydaje się nieco sztywne. Spróbuj może delikatnie mocniej poruszyć prawą nogą i ciut mocniej pochylić głowę w dół. Powinno to wtedy wyglądać bardziej naturalnie. Ruchy drugiego stickmana są śliczne, naturalne, no naprawdę mi się podobają. Widać, że pracujesz nad efektem trójwymiarowości, same stickmany wyglądają z tym bardzo ładnie, ale coś tu nie pasuje... A nie pasuje tutaj podłoga. Spójrz na to, że jak postacie stoją na tej kresce udającej podłogę, wszystko wydaje się płaskie, takie w 2D. Robiąc podłogę trójwymiarową, czyli stawiając cienką kreskę za postaciami (jak na rysunku), razem z Twoimi efektami kończyn, spotęgujesz efekt 3D. Pozdro! A tu rysunek: ![]() |
16-09-2018 12:15 PM | RE: Nad czym pracujecie - zaawansowani |
Postów: 10 Postów na dzień: 0.00 Data rejestracji: 31.12.12 ![]() |
Dzięki Szamanie za konstruktywną ocenę. Wezmę sobie twoje rady do mózgu i w miarę możliwości zaimplementuję do animacji. Będę kontynuował w wolnej chwili. Wrzucę coś, kiedy będzie się czym pochwalić Może ktoś, kto tu jeszcze zagląda, miałby ochotę na jointa - takiego, o którym myślisz też, wtedy podaj adres - bez ograniczeń czasowych, bez zbędnego spinania się itd.??? |
Przeskocz do forum: |