En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje do oceny
Animacja po krotkiej przerwie :D
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

01-09-2016 03:14 PM Animacja po krotkiej przerwie :D | Edytowane przez Reav3r 01-09-2016 03:21 PM

Reav3r

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 7
Postów na dzień: 0.01
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Siemandero !
Mialem przerwe w pivocie i postanowilem zrobic animacje ktora wrzuce na Youtube (o ile dokoncze :D)
Uzywalem tutoriali biegu i chodu z pivot tube, powiedzcie mi czy wyglada to w miare profesionalnie ? :D

Oraz jezeli ktos sie zna na ragdolu moglby mi dac jakies rady poniewaz zawsze upadek sticka w moich animacjach jest sztywny i nie wiem co poradzic :/
zawsze gdy przychodzi mi zrobic jakis upadek sticka to go maskuje roznymi efektami hehe ;D

pivottube.pl/upload_files/4243-54816325-2016_elo.gif
 
01-09-2016 11:51 PM RE: Animacja po krotkiej przerwie :D

Reav3r

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 7
Postów na dzień: 0.01
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
https://giphy.com/gifs/l3vRapVmAWcEISXVS

Wydluzona wersja :D
oceniajcie smile
 
02-09-2016 08:55 PM RE: Animacja po krotkiej przerwie :D

ludi

Użytkownik

Awatar
29%

Postów: 542
Postów na dzień: 0.15
Data rejestracji: 16.02.08
Miejscowość: Bełchatów

Poziom ostrzeżeń 0
Dawno nie widziałem jakiejkolwiek pivotowej animacji z fabułą. Może i poziom początkującego (High Pocz, wg. starej definicji, bo jest bardzo dużo sztywności i mało easingu, ale ludziki ruszają się w dość realistyczny sposób i mają wygląd inny od domyślnego patyczaka z pivota 2.2.5 :D), ale przez "pogoń za średniakami" powstaje wiele krótkich animacji, nieprzedstawiających niczego. Rób dalej. smile
 
04-09-2016 04:54 PM RE: Animacja po krotkiej przerwie :D

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1461
Postów na dzień: 0.54
Data rejestracji: 07.06.10

Podobają mi się zwolnienia i kilka póz, jakie zdecydowałeś użyć w walce. Ppracuj nad skocznością, ponieważ postacie bardzo się ślizgają. Sposób w jaki stopy poruszają się względem podłoża oraz jak ciosy lądują na przeciwniku sprawiają wrażenie niestaranności i niespójności. Pamiętaj, że spójna fizyka odgrywa wielką rolę w animacji.

Powodzenia w dalszym animowaniu!

Ludi dobrze podsumował "pogoń za średniakami". Miło jest czasem zobaczyć animację z fabułą, bez względu na rangę animatora.
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: