En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje do oceny
Animacja
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

15-09-2016 06:11 PM Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
To moja 1 animacja tutaj
pivottube.pl/upload_files/4346-27994021-gif.gif
nom nom ... ale smile
 
15-09-2016 09:37 PM RE: Animacja

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 544
Postów na dzień: 0.49
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 14

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Nie wygląda to źle. Fajnie, że każdy stickman porusza się dość starannie (spora ilość klatek w ruchach), jednak przydałby się easing czyli łagodzenie ruchu. W tutorialach sporo o nim mowa. Ja go streszczę- Ruch kończyn czy obiektów łagodnie przyśpiesza z kilku pikseli co klatkę do kilkunastu, kilkudziestu. Tak samo z kończeniem ruchów. Zauważyłem, że czasami zapominasz, że poruszyłeś jakąś kończyną w jednej klatce i w drugiej ona się nie rusza, w trzeciej znowu jest w ruchu. Polecam kilka razy przeglądać animacje używając strzałek < i > (przecinek i kropka) skupiając się na poszczególnej kończynie w celu znalezienia skoczności, sztywności czy zapomnieniu o poruszeniu jointa w danej klatce.
 
16-09-2016 03:16 PM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
PanGrzybek36 napisał/a:
Nie wygląda to źle. Fajnie, że każdy stickman porusza się dość starannie (spora ilość klatek w ruchach), jednak przydałby się easing czyli łagodzenie ruchu. W tutorialach sporo o nim mowa. Ja go streszczę- Ruch kończyn czy obiektów łagodnie przyśpiesza z kilku pikseli co klatkę do kilkunastu, kilkudziestu. Tak samo z kończeniem ruchów. Zauważyłem, że czasami zapominasz, że poruszyłeś jakąś kończyną w jednej klatce i w drugiej ona się nie rusza, w trzeciej znowu jest w ruchu. Polecam kilka razy przeglądać animacje używając strzałek < i > (przecinek i kropka) skupiając się na poszczególnej kończynie w celu znalezienia skoczności, sztywności czy zapomnieniu o poruszeniu jointa w danej klatce.



Dzięki za rade postaram się żeby był easing
 
16-09-2016 04:45 PM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4346-7338305-Easing.gif
Easing, starałem się i chyba to moja najleprza animacja jupi
 
20-09-2016 07:01 PM RE: Animacja | Edytowane przez desz22 20-09-2016 07:02 PM

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4346-5666552-cios.gif No nie lepsza ale od człogu chyba tak kwasny
 
20-09-2016 08:52 PM RE: Animacja

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 544
Postów na dzień: 0.49
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 14

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Zwracaj uwagę na cień. Gdy poruszysz figurą to w miejscu gdzie ona się znajdowała staraj się dopasować elementy które mają się nie poruszać typu lewa stopa bo tak to wygląda strasznie skocznie.

W pierwszej animacji co nie skomentowałem to to wygląda bardzo wporzo. Miejscami niestety tylko zapominałeś poruszyć ostatnim jointem i sztywność przeplata tam się ze skocznością. +przeskoczył kręgosłup w jednej klatce i zapomniałeś naprawić. Jak już mówiłem -przeglądaj animacje < i > skupiając się na poszczególnych kończynach.

W drugiej animacji większość jest do poprawy albo do wyrzucenia.Nogi się ślizgają, orgin joint jest skoczny i ręce też. O easingu ci się zapomnialo. Używanie go w bardziej złożonych ruchach stickmana jest takie samo jak w tych prostych. Ruch poruszającej się części powoli przyśpieszasz i powoli zatrzymujesz. Staraj się pierwsze klatki ruchu zmieniać o kilka pikseli, -5.
 
21-09-2016 03:14 PM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
PanGrzybek36 napisał/a:
Zwracaj uwagę na cień. Gdy poruszysz figurą to w miejscu gdzie ona się znajdowała staraj się dopasować elementy które mają się nie poruszać typu lewa stopa bo tak to wygląda strasznie skocznie.

W pierwszej animacji co nie skomentowałem to to wygląda bardzo wporzo. Miejscami niestety tylko zapominałeś poruszyć ostatnim jointem i sztywność przeplata tam się ze skocznością. +przeskoczył kręgosłup w jednej klatce i zapomniałeś naprawić. Jak już mówiłem -przeglądaj animacje < i > skupiając się na poszczególnych kończynach.

W drugiej animacji większość jest do poprawy albo do wyrzucenia.Nogi się ślizgają, orgin joint jest skoczny i ręce też. O easingu ci się zapomnialo. Używanie go w bardziej złożonych ruchach stickmana jest takie samo jak w tych prostych. Ruch poruszającej się części powoli przyśpieszasz i powoli zatrzymujesz. Staraj się pierwsze klatki ruchu zmieniać o kilka pikseli, -5.


Dzięki
Bende robić anmacje z rękami ( jak ta 2 ) stopniowo dodawać więcej elementuw
A co do 2 animacji przeglądałem ja z 3 razy i nie znalazłem tej skoczności
 
21-09-2016 04:04 PM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4346-34639374-pivot_tube.gif
Dzięki za porade z < i > poprawłem animacje i nie ma ( chyba ) błedu smile Chyba że jest sad boi sie
 
21-09-2016 07:59 PM RE: Animacja

Michu

Użytkownik

Awatar
35%

Postów: 176
Postów na dzień: 0.32
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 14

Poziom ostrzeżeń 0
Ja radzę ci zaczynać od normalnych kończyn składających się z dwóch segmentów, bo tu głównym problemem są skoczności, które ciężko przy takich łamańcach kontrolować.
 
28-09-2016 08:25 AM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
Sory że nie ma animacji ale nie mam czasu Wink
 
08-10-2016 10:36 AM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4346-39841376-dziwny_gif.gif
.....
 
08-10-2016 01:12 PM RE: Animacja

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 544
Postów na dzień: 0.49
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 14

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Niestety wygląda to gorzej nawet od pierwszej animacji wstawionej na forum. Brak easingu. Nie ma płynności, wszystko jest zrobione w kilka sekund i jest chaotyczne.
 
08-10-2016 01:41 PM RE: Animacja

Michu

Użytkownik

Awatar
35%

Postów: 176
Postów na dzień: 0.32
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 14

Poziom ostrzeżeń 0
Tak 2/10
 
09-10-2016 06:21 PM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4346-7247092-gifff.gif
A ta ?
 
09-10-2016 06:49 PM RE: Animacja

Michu

Użytkownik

Awatar
35%

Postów: 176
Postów na dzień: 0.32
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 14

Poziom ostrzeżeń 0
Easingu zbyt wiele tu nie ma. Właściwie to nie ma co oceniać, bo niewiele się rusza.
 
02-11-2016 04:36 PM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4346-39426995-to_mie_......gif Ta pułapka w animacji nie pojawiała się. Nie wiem co zrobiłem nie tak.
 
07-01-2017 11:52 AM RE: Animacja

desz22

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 15
Postów na dzień: 0.06
Data rejestracji: 20.07.16

Poziom ostrzeżeń 0
[img]http://pivottube....7-noom.gif[/img]
 
10-01-2017 07:17 PM RE: Animacja

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 544
Postów na dzień: 0.49
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 14

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Easing przy powiększaniu figury też powinien się pojawiać. (zaczynam komentarz od ostatniej animacji) Edytuj dużo, bo widać, że ruchy piłeczki robiłeś latając po ekranie myszką i klikając spacje. Widać niedociągnięcia, piłka czasami zakręca i nagle zmienia tor ruchu.


Stickman w przedostatniej animacji podczas ruchu jak test piłeczki skacze z lewa na prawo. W ruchach kończyn często easingu brakuje. Nie rozumiem po co ten double frame w jednym momencie.
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: