En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje do oceny
Animacja
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

19-07-2017 08:37 PM Animacja | Edytowane przez mateuszmatijot 19-07-2017 08:39 PM

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 34
Postów na dzień: 0.04
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 18

Poziom ostrzeżeń 0
Powiem tak. Zrobiłeś to tak dobrze, że nie wiem czy da się to zrobić lepiej pod względem wykorzystania zasady Easing'u. (czyli według mnie zdałeś test celująco.)

Widać że ruchy piłki zwalniają na szczytach, oraz że wytraca energie przy uderzaniu o podłoże. Przyśpiesza przy opadaniu, i zwalnia przy wznoszeniu się, I wszystko jest stopniowo. Perfekcyjne wykorzystanie zasady.

Widze że zwiększyłeś frame-rate. jest to równie dobre jak i złe. Dobre - Bo przy stick'ach i bardziej skomplikowanych 'konstrukcjach' pozwala ci to na łatwiejsze pokazywanie ruchów, ale wiąże się z tym, że ilość klatek które musisz wstawić wzrasta praktycznie wprost-proporcjonalnie.

Dzięki temu że zwiększyłeś frame-rate podczas tego testu (Który przeszedłeś celująco w moim mniemaniu), moge ci podpowiedzieć, że jak następną animacje będziesz robił przy podobnych FPS'ach, należałoby zwiększyć ilość klatek. Proponowałbym ci rozpocząć animacje chodu stick'a przy ok. 18.5 fps, żeby nie tracić czasu na dodatkowe klatki, tylko by przyswoić sobie kluczowe elementy tego chodu (Czytaj - kolejne pozycje do których mają dążyć ruchy postaci by chód wyglądał poprawnie). Później dopiero podwyższaj fps. Dzięki temu, będziesz miał podstawy które powiedzą ci gdzie występuje niepoprawność przy większej ilości klatek.

Ostatni tip co do wyższego frame-rate. Zanim z-uploadujesz animacje gif, wprowadź ją do czegoś jak "Windows Movie Maker" i obejżyj filmik który się z tego zrobi. Normalnie animacja jest dość znacznie spowolniona przy odtwarzaniu inaczej, i w efekcie wygląd animacji na stronie oddaje poczucie zbyt szybkich ruchów.


W każdym bądź razie: Gratuluje, Test easing'u na podstawie odbijającej się piłki uważam za zdany.
 
20-07-2017 01:23 AM RE: Animacja | Edytowane przez emilo2 20-07-2017 05:58 PM

emilo2

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 144
Postów na dzień: 0.10
Data rejestracji: 01.02.14
Miejscowość: Kyoto

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Poziom ostrzeżeń 0
Piłka za szybko znajduje się w wysokiej pozycji po pierwszych odbiciach, do poprawy.

@edit: Jednak to wina telefonu. Ale oprócz tego piłka za wolno spada, wciąż do poprawy.
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: