En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje do oceny
Animacje - Fratel
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

12-03-2017 05:00 PM Animacje - Fratel | Edytowane przez Fratel 12-03-2017 05:12 PM

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Witam, mam tutaj konto od dłuższego czasu, ale jeszcze nie wstawiałem żadnych animacji więc stwierdziłem że pora zacząć to robić. Na początek mam dwie krótkie animki:
http://i.imgur.co...UNvXw.gifv
http://i.imgur.co...P8wD3.gifv

(mogę wrzucić trochę wolniejszą wersję ponieważ wydaje mi się że po eksportowaniu na gifa trochę przyśpiesza)

EDIT: Dlaczego nie mogę zamieszczać bezpośrednio gif'ów z imgur'a za pomocą znacznika [img] ?
 
12-03-2017 06:41 PM RE: Animacje - Fratel | Edytowane przez MrMushroom 12-03-2017 07:43 PM

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.34
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Propo postowania to używaj pivottubowego uploadu. Upewnij się, że na końcu linku jest .gif, .img, .jpg etc.

Co do animacji to powinieneś większą uwagę zwracać na szary cień przy dodawaniu klatek. Easingu nima. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś to obadaj tutorial dla początkujących
i dla tutejszych średniozaawansowanych Wink

http://pivottube....icle_id=25
 
12-03-2017 10:20 PM RE: Animacje - Fratel | Edytowane przez Fratel 12-03-2017 10:28 PM

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Dzięki, czytałem kiedyś ten tutorial. Następnym razem postaram się bardziej jezyk

Minimalnie poprawiłem drugą animację (chociaż sam nie wiem czy jest lepiej):
pivottube.pl/upload_files/4244-89367610-Piv2_3.gif
 
15-03-2017 02:01 PM RE: Animacje - Fratel

Hoshi

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 152
Postów na dzień: 0.09
Data rejestracji: 01.02.14
Miejscowość: Kyoto

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Poziom ostrzeżeń 0
Animacja sztywna, skoczności w rękach i nogach, nienaturalne ruchy, za wysoki framerate. Może najpierw klasyczny test z piłką?
 
07-05-2017 12:24 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Od dłuższego czasu nic nie robiłem, ale w końcu odpaliłem na chwilę pivota. Nie zrobiłem zbyt wiele, ale zawsze coś:

Test z piłką: http://i.imgur.co...tmPMx.gifv
Kilka figur mieczy: http://i.imgur.co...
 
07-05-2017 01:59 PM RE: Animacje - Fratel

Michau

Użytkownik

Awatar
41%

Postów: 221
Postów na dzień: 0.20
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 16

Poziom ostrzeżeń 0
Easing wyszedł nieźle, figury też ładne, ale trochę nierówne. Zacznij animować jakieś podstawy typu bieg, albo chód.
...
 
07-05-2017 08:50 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Zrobiłem krótką animację z chodzeniem:
http://i.imgur.co...N3WYv.gifv

po eksporcie na gifa framerate chyba się zmienił (w pivocie było 21 FPS) a w tle zrobił się mocny szum. Stick jakoś dziwnie chodzi dlatego wysyłam też obraz z pozami i proszę o podpowiedzi co zmienić:
http://i.imgur.co...
z góry dziękuję smile
 
07-05-2017 08:56 PM RE: Animacje - Fratel

Michau

Użytkownik

Awatar
41%

Postów: 221
Postów na dzień: 0.20
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 16

Poziom ostrzeżeń 0
Przede wszystkim powinien bardziej prostować nogę na której stoi. Poz tym widzę jakieś drobne skoczności w rękach. Polecam zrobić zapętlony chód w miejscu
...
 
18-06-2017 12:30 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
5 klatkowa animacja ognia:
http://i.imgur.co...kxyCu.gifv

Na każdą klatkę przypada jedna figura. Nie wprowadzałem żadnych poprawek dlatego jest sporo błędów. Niedługo postaram się wrzucić poprawioną wersję
 
18-06-2017 10:19 PM RE: Animacje - Fratel

Michau

Użytkownik

Awatar
41%

Postów: 221
Postów na dzień: 0.20
Data rejestracji: 19.09.15
Miejscowość: Sandomierz
Wiek: 16

Poziom ostrzeżeń 0
Bardzo ładne, tylko te iskry trochę za szybko znikają. Jakbyś dodał jedną klatkę byłoby git.

P.S. Mógłbym plik .piv? Przydałoby mi się do nowej animacji/
...
 
19-06-2017 04:57 PM RE: Animacje - Fratel | Edytowane przez Fratel 19-06-2017 04:58 PM

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Dzięki :D
http://i.imgur.co...TXCuJ.gifv

Trochę pozmieniałem ale nie wiem która wersja lepsza dlatego wrzucam oba pliki .piv
wersja 1: https://drive.goo...mp1QmRGZzQ
wersja 2: https://drive.goo...mpOVVBWQzA
 
21-06-2017 07:59 PM RE: Animacje - Fratel

Foley

Założyciel

Awatar

Postów: 1465
Postów na dzień: 0.48
Data rejestracji: 07.06.10

Fratel, animację wrzucaj przez wewnętrzny upload.
 
22-06-2017 01:42 PM RE: Animacje - Fratel | Edytowane przez Fratel 22-06-2017 01:43 PM

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4244-99976193-kopniecie.gif

Dziwnie to wyszło (szczególnie ręce). Głównie starałem się o zrobienie easingu w nodze wykonującej kopnięcie
 
29-06-2017 08:19 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4244-1884085-Kula_na_sznurku.gif
Pozycja początkowa kuli jest trochę dziwna dlatego kula nie leci po idealnym łuku. Może jeszcze pozmieniam.
 
29-06-2017 08:23 PM RE: Animacje - Fratel

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.34
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Kula leci w odpowiednim kierunku. Mogłeś w sumie dokończyć tą animacje. Jedyny błąd jaki dostrzegam to to, że pierwszy, najwyżej położony segment jest skoczny na początku.
 
05-07-2017 10:47 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
kolejna krótka animacja
pivottube.pl/upload_files/4244-97954329-spedek_i_chod.gif
 
12-07-2017 03:25 PM RE: Animacje - Fratel

Hoshi

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 152
Postów na dzień: 0.09
Data rejestracji: 01.02.14
Miejscowość: Kyoto

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Poziom ostrzeżeń 0
IMO wszystko dzieje się za wolno. Praktycznie wszystkie części ciała skoczne, nogi dziwnie się zginają przy upadku. Łamane są stawy w rękach. Nie najgorzej wyszła praca samej głowy. W całym wątku brakuje większości dobrze wykonanych podstawowych testów (testy z piłką, bieg, itd.)
 
15-07-2017 01:24 AM RE: Animacje - Fratel

Citrusi

Użytkownik

Awatar
43%

Postów: 160
Postów na dzień: 0.13
Data rejestracji: 07.07.15
Miejscowość: Orków
Wiek: 16

Poziom ostrzeżeń 0
wszystko dzieje się zbyt wolno, zwiększ spacing i pamiętaj że easing tyczy się całego stickmana osobno
 
23-07-2017 09:16 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Kolejny test chodzenia. Kręgosłupa i głowy nie ruszałem więc jest trochę sztywno.
pivottube.pl/upload_files/4244-62637252-kolejny_chod.gif
 
24-07-2017 01:07 PM RE: Animacje - Fratel

Hoshi

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 152
Postów na dzień: 0.09
Data rejestracji: 01.02.14
Miejscowość: Kyoto

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Poziom ostrzeżeń 0
Dziwna praca rąk, sztywny kręgosłup, głowa i ręce. Nogi wyglądają nie najgorzej.
 
08-08-2017 08:59 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
kolejna animacja ognia:
pivottube.pl/upload_files/4244-4256178-Fire_sprite.gif

Tym razem zrobiona na spritach (11 klatek)
 
08-08-2017 10:31 PM RE: Animacje - Fratel

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.34
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Hej, wygląda to naprawdę ładnie :D. Ruch jest bardzo ładny. Jedyne bym poprawił to środkowe odnogi (jakby to tam nazwać?). Powinny być ułożone trochę wyżej od reszty.
 
22-10-2017 05:32 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Efekt zrobiony na szybko:
pivottube.pl/upload_files/4244-83859863-Efekt.gif

(8 spritów)
 
20-01-2018 02:01 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Mało ludzi ostatnio coś wrzuca więc stwierdziłem że zacznę częściej pokazywać animację.
pivottube.pl/upload_files/4244-2357977-Wizard.gif
Nie robiłem jeszcze żadnych poprawek więc jest masa błędów, a laser wyszedł słabo (pierwszy raz robiłem taki efekt)
 
20-01-2018 06:33 PM RE: Animacje - Fratel

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
W sumie nie jest taka zła animacja. Prawda, dużo skoczności i nielogiczne postawienie kostura na ziemi przed celowaniem za jego pomocą. . . Ale jest wporządku. Jako poprawke do laseru proponuje abyś mniej klatek spędził na rozwinięcia się go do pełnego efektu. . . Albo zrób by stick zareagował na pełną moc lasera dopiero po tym jak klatke lub dwie już będzie. Mam nadzieję że się dobrze wysłowiłem co do tego. . .
 
25-01-2018 03:27 PM RE: Animacje - Fratel | Edytowane przez Fratel 25-01-2018 03:31 PM

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Kolejna krótka animacja
pivottube.pl/upload_files/4244-23459767-with_sword.gif
 
25-01-2018 05:03 PM RE: Animacje - Fratel

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Wygląda nawet w porządku . . . ALE

1. Wydaje mi się że stick za bardzo wychyla się na przód podczas biegu. Daje mi odczucie że wraz z wagą tego miecza, po pierwszym kroku w tej pozycji zaczął by się potykać albo nawet by upadł.

2. Gdyby ten miecz był mały, ten ruch byłby w porządku. Ale on nie jest. Najbliższe odwzorowanie dla mnie ma ten miecz w postaci japońskiego ostrza "Nodachi". Może to też być jakiś niemiecki miecz typu Kriegsmesser'a, ale się nie znam. W każdym razie, Oba rodzaje miecza są mieczami Dwuręcznymi - Dosyć ciężkimi i topornymi do poruszania się z. Większość dużych ruchów nimi wykonywana jest z pomocą Całego Ciała. Podczas biegu natomiast, macha tym mieczem od góry do dołu i z powrotem jakby ważył tyle co pół metrowy patyczek o średnicy 5mm. Ba, jakby jakikolwiek człowiek na świecie był w stanie tak dużym mieczem tak szybko poruszać, byłby prawdopodobnie w stanie poszatkować wszystko co nie jest przynajmniej w 1/4'tej tak uzbrojone jak czołg.

A więc - Podczas biegu z bronią w ręku, szczególnie ciężką, broń jest ustawiona przed tułowiem, zazwyczaj w pozycji gotowej do ataku, Ponieważ bieg z bronią w ręku jest uzasadniony wyłącznie gdy masz zamiar zaraz zaatakować bądź nie masz gdzie tą broń schować. . . Ale w przypadku potrzeby noszenia w ręce ponieważ nie jest w stanie jej schować, Albo trzymałby rękę sztywno, z końcem ostrza skierowanym bezpośrednio w kierunku biegu, Albo oparł miecz na jednym ramieniu, Albo nawet po prostu pozwoliłby mieczowi ciągnąć się za nim podczas biegu. Jest to z powodu potrzeby ograniczenia oporów. . . Oraz z powodu tego że tak duże ruchy byłyby praktycznie równoznaczne z faktycznym uderzaniem mieczem. . . A spróbuj biec, i uderzać tak szybko nawet półtora kilogramowym prętem. To jest po prostu nie realne. Szczególnie jedną ręką.

To są moje uwagi . . . Głównie skupione na realistyczności animacji, więc nie musi się to zawsze zgadzać. . . Ale tak. No. Masz.
 
25-01-2018 06:47 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Dzięki za opinię. Już przy robieniu tej animacji zauważyłem że ten miecz za bardzo lata, ale nie miałem pomysłu jak to poprawić. Przerobię ten miecz bo rzeczywiście jest o wiele za długi jak na jednoręczny i spróbuję zrobić lepszą animację.
 
28-01-2018 01:36 PM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/4244-5893142-Animacja.gif
Krew wyszła beznadziejnie, ale robienie efektów cząsteczkowych w pivocie jest naprawdę męczące...
 
22-04-2018 11:06 AM RE: Animacje - Fratel

Fratel

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 26
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 23.03.16

Poziom ostrzeżeń 0
Od jakiegoś czasu nie robiłem żadnych animacji, więc wrzucam animację którą zrobiłem parę miesięcy temu.
pivottube.pl/upload_files/4244-36886126-fireball.gif
chciałem dorobić jeszcze jakiegoś fireball'a czy coś, ale chyba zrobiłbym to w jakimś innym programie niż pivot.
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: