En Br/Pt Ru Ge
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota
polski portal użytkowników Pivota
Znajdz nas na YouTube
Subskrybuj
Reklama
Zobacz temat
Pivot Tube - polski portal użytkowników Pivota ť Animacje indywidualne ť Animacje do oceny
Animacja biegania
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się Regulamin Forum FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

31-12-2017 05:27 PM Animacja biegania

Hemoglobina

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 9
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 30.12.17

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/7630-22542424-Bieganie.gif
 
01-01-2018 12:46 AM RE: Animacja biegania

Hoshi

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 153
Postów na dzień: 0.09
Data rejestracji: 01.02.14
Miejscowość: Kyoto

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Poziom ostrzeżeń 0
Za wysoki framerate, ogólnie nie jest źle, ale jako nowy użytkownik powinieneś zrobić wszelkiego rodzaju podstawowe testy.
 
01-01-2018 05:15 AM RE: Animacja biegania | Edytowane przez Hemoglobina 01-01-2018 05:15 AM

Hemoglobina

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 9
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 30.12.17

Poziom ostrzeżeń 0
Dobrze, nie ma problemu podejmę się tego tylko powie Pan co mam takiego zrobić
 
02-01-2018 12:39 AM RE: Animacja biegania

Hoshi

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 153
Postów na dzień: 0.09
Data rejestracji: 01.02.14
Miejscowość: Kyoto

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Poziom ostrzeżeń 0
Nie jestem niczyim przewodnikiem. Wszystkie potrzebne testy znajdziesz w zakładce tutoriale, którą już odwiedziłeś (dokładniej - timing, spacing, pozy).
 
02-01-2018 01:48 PM RE: Animacja biegania

Hemoglobina

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 9
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 30.12.17

Poziom ostrzeżeń 0
Najszczersze przeprosiny. To cóż biorę się do pracy
 
02-01-2018 05:05 PM RE: Animacja biegania

Hemoglobina

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 9
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 30.12.17

Poziom ostrzeżeń 0
pivottube.pl/upload_files/7630-21711043-Chod.gif
 
03-01-2018 12:23 AM RE: Animacja biegania | Edytowane przez mateuszmatijot 03-01-2018 12:27 AM

mateuszmatijot

Użytkownik

Awatar
20%

Postów: 42
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 05.07.15
Miejscowość: Polska, Lublin
Wiek: 19

Poziom ostrzeżeń 0
Nie jestem moderatorem, ale o ile mi wiadomo, na wszystkie animacje ma się tylko jeden temat. Po prostu w odpowiedzi do swojego jednego tematu dajesz animacje.
Taka tylko uwaga. . . Ale może nie mam racji i coś się zmieniło.

W każdym bądź razie, Za mało Frame'ów na ruchy postaci. Ruch Tłowia postaci, a szczególnie jej górnej części jest zbyt szybki. Powinien być znacznie bardziej powolny, i o wiele mniej. . . Widoczny. Może lepiej byłoby powiedzieć, że delikatniejszy.

Ręce wyglądają jakby się odbijały od boków postaci. Zatelagramuj że te ręce mają się wymienić miejscami. Jedna ręka powinna szybciej wracać i znajdywać się na swoim miejscu po drugiej stronie, niż druga ręka (Niewiele. Tylko by można było je odróżnić). Jak obie ręce wychodzą z "cienia" postaci w tym samym momencie, to nie myślimy że się wyminęły w trakcie ich "Niewidoku".

nie bój się klatek - Tym więcej, tym lepiej, jak wiele osób mi mówi. . . Ale szczególnie gdy masz więcej klatek na sekundę, bo tym znacznie więcej klatek jest potrzebne na każdą animacje. W twojej wyraźnie widać że jest w miarę duży Frame-rate, ale wydaje mi się że tych klatek jest znacznie za mało.

Znowu co do rąk - Mógłbyś dać im trochę przestrzeni od ciała. Prawda, rozkładanie rąk zbyt wiele na przód i na tył wygląda komicznie, ale to nie znaczy że mają być zawsze zaraz przy ciele. Stick'i są na tyle specyficzne, że każdy ruch który w efekcie daje większe pojęcie o ruchach postaci jest dobre. Przy bardziej skomplikowanych ruchach może być to ciężkie, a nawet i nie możliwe (Gdzie wchodzą pozy i telegrafowanie ruchów), ale przy zwykłym chodzie możesz sobie pozwolić na trochę więcej.

Odniósł bym się do tutorialu na twoim miejscu... Widzę, że jest jako-taki easing przy nogach i rękach, mimo że lekki, ale mile widziany ze względu na typ ruchu, ale górna część tułowia i głowa tego easingu nie mają.

Osobiście, poradziłem sobie z tym OSTRO ograniczając to jak ruszam tłowiem. Każdy ruch górnej partii ciała w chodzie, a nawet i w biegu, jest bardzo delikatna, ponieważ głowa ma tendencje do Ekstremalnie dużej zmiany pozycji, wprowadzając pewien typ . . . Nie-realistyczności ruchu. Wkońcu nie jesteśmy sztywnym patykiem. Nasze ruchy mają w sobie sztywność, ale nie jesteśmy TAK sztywni. Jak bardzo chcesz zachować twój ruch tułowia, radziłbym ci przykuć szczególną uwagę do głowy, upewniając się, że ona porusza się za ruchem tłowia nie dość że z opóźnieniem, ale i rezerwą, starając się utrzymać jakiś 'środek' w swoich ruchach (przecież głową jak idziesz nie trzęsiesz na przód i w tył razem z ruchem tłowia, Tylko utrzymujesz jej jakąś pozycje. Jak te sowy w filmikach, ale z mniejszym poziomem kontroli)

To w teorii część tego co powinno ci pomóc. . . Mam nadzieje że to się stanie.

O ile wydaje mi się że Easing masz opanowany, To chciałbym dalej zaproponować ci przejżenie tego "tutorial"-u, a szczególnie jego części o pozach i ich pewnej . . . Płynności?

Link do Tutorialu
 
03-01-2018 04:34 PM RE: Animacja biegania | Edytowane przez Hemoglobina 03-01-2018 04:34 PM

Hemoglobina

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 9
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 30.12.17

Poziom ostrzeżeń 0
Dziękuje za rozbudowaną krytykę. Powiem tak w kategorii Przywitaj się napisałem , że kumpluje się z pivotem parę długich lat, lecz moje umiejętności są dalej na poziomie amatora. Easing tak jak Pan mówi jako tako jest. Po tych ładnych paru latach to jest moja pierwsza animacja z poruszaniem tułowia podczas chodu więc też nie stawiałem na jakąś zabójczą, perfekcyjną animacje. Postaram się opanować chód do perfekcji i dziękuje za Pańską pomoc na pewno z radami, które Pan mi przekazał będzie mi łatwiej osiągnąć szczytny cel.
 
03-01-2018 07:25 PM RE: Animacja biegania | Edytowane przez MrMushroom 03-01-2018 09:00 PM

MrMushroom

Moderator

Awatar
65%

Postów: 567
Postów na dzień: 0.33
Data rejestracji: 15.03.14
Miejscowość: Modlęcin
Wiek: 16

Wyróżnienie w Projekcie na miesiącUdział w Projekcie na miesiąc

Zmniejsz fps albo dodaj większą ilość klatek. Animacja moim zdaniem leci za szybko. Głowa porusza się w zbyt szybkim tempie. Ograniczyłbym jej ruch o kilka pikseli. W rękach widać niewielkie skoczności, ale zostały one naprawdę ładnie zaanimowane i całkiem nieźle zapętlone. Niestety kompletnie nie poruszyłeś orgin jointem :/ Postać powinna się poruszać chociaż o kilka pikseli w dół i w górę podczas chodu. Lewa noga przy drugim segmencie skacze.

Ogólnie nie jest źle. Myślę, że jeżeli jeszcze trochę posiedzisz przy tym programie to nie będzie żadnych zastrzeżeń. Dodaj coś więcej niż testy podstawowych ruchów, może PPA dostaniesz x)

Aaa i dla jednego animatora przysługuje tylko jeden temat z animacjami. Kolejne prace dodawaj w odpowiedzi.

Tematy połączone. // MrMushroom
 
03-01-2018 08:41 PM RE: Animacja biegania

Hemoglobina

Użytkownik

Awatar
0%

Postów: 9
Postów na dzień: 0.03
Data rejestracji: 30.12.17

Poziom ostrzeżeń 0
Bardzo dziękuje za pokazanie mi moich błędów. W mojej animacji zauważyłem dokładnie te same niedociągnięcia, będę szlifować ich poprawę aż dojdę do perfekcji. Kolejną animacje postaram się wrzucić jak najszybciej.
 
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
URL:
BBcode:
HTML: